BEESD - Op de A2 bij het benzinestation in Beesd is zaterdagochtend een paard in de problemen geraakt in een paardenwagen.
De brandweer kwam met meerdere voertuigen ter plaatse, waaronder de tankautospuit en de veetakel. Omdat de wagen gevaarlijk langs de snelweg stond, is deze langzaam naar de parkeerplaats van het tankstation begeleid.
Daar heeft de brandweer het paard veilig uit zijn benarde positie bevrijd.