OPIJNEN - Een motorrijder is vrijdagavond in de sloot beland langs de Esterweg in Opijnen. De bestuurder reed in de richting van Opijnen toen hij in de berm terechtkwam.
Na de stuurcorrectie raakte de motorrijder van de weg en kwam in de sloot terecht. Door de klap lagen verschillende onderdelen in de berm.
De bestuurder is met een ambulance overgebracht naar het ziekenhuis. Over de oorzaak van het ongeval is niets bekend.