
Een belangrijk thema in het boek is de sociale eenzaamheid rond ziekte. Niet alleen fysiek, maar ook in contact met anderen. Volgens Nelleke ontstaat vaak ongemerkt een kloof tussen ernstig zieken en de 'gewone wereld' die doorgaat met werk en dagelijkse routines. Judith probeert die kloof zichtbaar te maken. “Hallo, ik ben er nu nog wel", schrijft ze.Hallo, ik ben er nog wel

© Stichting Publieke Omroep Buren, Culemborg, Vijfheerenlanden en West Betuwe - Stichting Publieke Omroep Tiel - Nova Media Producties (1983-2026)