BEESD - Een personenauto en een vrachtwagen zijn dinsdagmiddag rond 17.45 uur met elkaar in botsing gekomen op de A2 ter hoogte van Beesd. Eén persoon is met een ambulance naar het ziekenhuis gebracht.
Het ongeval gebeurde toen een auto vanaf het tankstation kwam op de snelweg wilde invoegen. De vrachtwagenchauffeur zag de personenauto vermoedelijk over het hoofd, omdat deze zich in de dode hoek van de vrachtwagen bevond.
Over de ernst van het letsel van het slachtoffer is niets bekendgemaakt. Door het ongeval moesten overige weggebruikers hun snelheid minderen, wat voor verkeershinder zorgde op de A2.