EVERDINGEN - Op de A2 richting Utrecht is opnieuw flinke vertraging ontstaan vanochtend door problemen met het wegdek tussen knooppunt Deil en knooppunt Everdingen.
Er stond tijdens de spits 12 kilometer file. SRC had vanochtend contact met Rijkswaterstaat. Die liet weten dat later deze week bekend wordt gemaakt wanneer en wat er aan het probleem gedaan gaat worden. “Verder kunnen we er helaas nog niks over zeggen”, vertelt een woordvoerder.
Weggebruikers moesten rekening houden met ongeveer 45 minuten extra reistijd. Volgens de verkeersinformatie verkeert het wegdek in slechte toestand. Inmiddels is dit teruggelopen naar 4 kilometer file en een vertraging van 3 minuten. Echter lijkt dit tijdens de avondspits weer te gaan oplopen. Dit omdat het probleem nog niet is opgelost
Gisteren ook al raak Ook gisteren was Rijkswaterstaat al druk met gaten in het asfalt van de A2 voor Everdingen. Zowel in de ochtend- als avondspits leidde dit tot verkeersproblemen richting en rond Utrecht.