DEIL - Twee auto's en een vrachtwagen zijn tegen elkaar gebotst op de A2 richting Den Bosch. Het ongeluk gebeurde vlak voor knooppunt Deil. Door de botsing zijn er meerdere rijstroken afgesloten.
De melding kwam om 8.15 uur binnen. Eén persoon is gewond geraakt en met de ambulance overgebracht naar het ziekenhuis. De brandweer is ter plaatse en heeft de voertuigen veiliggesteld.
Op de weg ligt nog veel rommel van het ongeluk, waardoor er drie rijstroken zijn afgesloten. Het verkeer wordt omgeleid via een andere rijbaan.
Extra rijstijd Automobilisten die naar Den Bosch rijden, worden via de A27 en A15 omgeleid. Rijkswaterstaat laat via X weten dat dit voor extra reistijd kan zorgen.