MAURIK - Bij een inbraak in de brandweerkazerne in Maurik is redgereedschap gestolen. De daders kwamen binnen door de loopdeur naast de roldeuren open te breken.
Volgens de brandweer vond de inbraak afgelopen nacht plaats. Welke hoeveelheid gereedschap precies is meegenomen, is nog niet bekend. Het gaat om materiaal dat wordt gebruikt bij hulpverlenings- en reddingswerkzaamheden.
De politie onderzoekt de inbraak. Mensen die iets verdachts hebben gezien of beschikken over camerabeelden uit de omgeving worden gevraagd zich te melden.