KESTEREN - Twee personenauto’s zijn in de nacht van vrijdag op zaterdag op de N233 bij Kesteren frontaal met elkaar in botsing gekomen, bovenop het viaduct van de Nedereindsestraat.
Omstreeks 00:15 uur werden de hulpdiensten gealarmeerd. Meerdere brandweervoertuigen en vijf ambulances rukten uit om hulp te verlenen.
Drie gewonden zijn overgebracht naar het ziekenhuis, waarvan één met spoed. Door de klap kwam bij één van de voertuigen het motorblok los en werd uit de auto geslingerd.