TIEL - Een man is zaterdag te water geraakt met zijn scootmobiel bij het Waterliniepad in Tiel. Rond 10.25 uur werd de melding van het ongeval gedaan. Dankzij snel ingrijpen van omstanders kon de man uit de sloot worden gehaald.
De brandweer heeft het voertuig met een kraan uit het water getakeld.
Het slachtoffer is met een ambulance naar het ziekenhuis vervoerd. Over zijn toestand is nog niets bekend.