INGEN - Op de N320 bij De Steeg belandde een auto in de sloot. De bestuurder verloor daarbij controle over het stuur waardoor het voertuig van de weg raakte.
Donderdagochtend rond 06.55 uur kreeg de politie melding van het ongeval. Het voertuig raakte van de weg, reed via de berm en het fietspad en kwam uiteindelijk in het water terecht.
De vrouw bleef ongedeerd. De auto raakte echter zo zwaar beschadigd dat deze als total loss werd beschouwd en door een berger is afgesleept.