GELDERMALSEN - De maandelijkse pannenkoekmiddag bij Tante Leen in Geldermalsen blijkt een schot in de roos. Sinds enkele maanden weten steeds meer inwoners de weg te vinden naar de gezellige ontmoetingsplek, waar jong en oud samenkomen voor een middag vol gezelligheid, ontmoeting en versgebakken pannenkoeken.
Bezoekers kunnen er terecht voor een praatje, een spelletje of een kop koffie met huisgemaakt gebak. Tijdens de pannenkoekmiddag wordt dat gecombineerd met versgebakken pannenkoeken, die inmiddels bij velen geliefd zijn.
Volgens de organisatie draait de middag vooral om samenzijn en toegankelijkheid. Aanmelden is niet nodig; bezoekers kunnen gewoon binnenlopen en aanschuiven waar nog een plekje vrij is. Ook mensen met een kleinere portemonnee zijn van harte welkom.
De eerstvolgende pannenkoekmiddag vindt plaats op vrijdag 30 mei van 13.00 tot 16.00 uur bij Tante Leen. Meer informatie is te vinden via
www.tanteleengeldermalsen.nl.